Doprava
Na veškeré zboží poskytujeme dopravu zdarma. Nemusíte se proto obávat poštovného ani u objednávek v nižší hodnotě. Zboží vám doručí Česká pošta a to přímo do vaší schránky. Některé produkty máme u nás na skladě, takové zboží je dodáno do tří pracovních dnů. Informaci, zda-li je produkt na našem skladě naleznete u popisu jednotlivých produktů.
U ostatních produktů je průměrná doba doručení je 14 – 30 dní, jelikož zboží je zasíláno přímo od výrobce ze zahraničí. Maximální doba dodání činí 40 pracovních dní od odeslání zásilky. Pokud zásilka není doručena v této lhůtě, vrátíme vám peníze. Čekat takto dlouho na své zboží nemusí být pro každého příjemné. Plně si to uvědomujeme a právě proto se doba dodání kompenzuje dopravou zdarma a levnou cenou produktů. Nákupem u nás navíc šetříte životní prostředí. Přečtěte si, jaké kroky Fash.cz koná pro snížení uhlíkové stopy zde.
Stav zásilky můžete sledovat zde.
Zašlete mi zboží na dobírku?
Dobírka je komplikovaná věc, kterou jsme museli zrušit. Opakovaně se stávalo, že jsme zaplatili za zboží našim dodavatelům, balíček byl poslán a doručen na adresu a nikdy nezastihnul svého majitele – protože si to rozmyslel. Nám vznikaly veliké škody.
Jaký je stav mé zásilky?
Jakmile bude Vaše zásilka expedována, odešleme Vám tuto informaci e-mailem spolu s podacím číslem zásilky. Případně můžete využít tohoto odkazu, kde můžete sledovat stav vaší objednávky.
Odkud posíláte zboží?
Pokud je u produktu uvedeno, zboží je zasíláno z našeho pražského sídla. V ostatních případech zboží zasílají přímo naši dodavatelé, kteří jsou umístěni po celém světě. Právě proto se liší doba dodání, i balení jednotlivých produktů i to, že balíčky nechodí dohromady, ale zvlášť.
Doručujete i na Slovensko?
Samozřejmě. Doprava na Slovensko je také zdarma.
Proč mi nepřišla celá objednávka?
Může se stát, že vaši objednávku odešlou různí dodavatelé. Je tedy možné, že Vám vaše objednávka dojde v různých balíčcích z různých koutů světa. Je to naprosto běžné, není důvod k panice.
Jak dlouho trvá doručení?
Doba dodání se u všech produktů liší. Jelikož některé naše zboží zasílá přímo výrobce, nejsme schopni ji přesně na den určit. Váš balíček by ale měl vždy dorazit v rozmezí 14 – 30 dní od uhrazení objednávky. Tato doba dodání je v 99% případech dodržena.
Garantovaná doba dodání pro vrácení peněz je 40 pracovních dní. Čekat takto dlouho na své zboží nemusí být pro každého příjemné. Plně si to uvědomujeme a právě proto se doba dodání kompenzuje dopravou zdarma a levnou cenou produktů. Děkujeme, že to chápete.
Reklamace & vrácení zboží
Nelíbí? Nesedí? Nevadí. Vraťte nám to zdarma i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se pro příště). Na rozmyšlenou máte celých 14 dní od dodání zboží. Vrácené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom je mohli dostat zase do formy. Spodní prádlo, plavky či obdobné zboží bohužel z hygienických důvodů nemůžeme vzít zpátky.
Pro vrácení zboží prosím využijte formuláře pro odstoupení od smlouvy na této stránce.
Jak se počítá lhůta 14 dnů?
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Kam mám zboží vrátit?
Zboží prosím vracejte pouze po vyplnění formuláře a po předchozí domluvě na adresu:
Fash.cz
Bratří Čapků 1882/14
Praha 10
101 00
Co znamená odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu?
Pokud jste výrobek zakoupili v našem internetové obchodě jako spotřebitel (nemáte na faktuře uvedeno IČ), máte v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Tohoto svého práva můžete využít ve chvíli, kdy vám výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje nebo neodpovídá vašim představám.
Co když se zboží při používání poškodilo?
Výrobek můžete vrátit i pokud je částečně poškozen, v takovém případě však budeme mít právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením.
Kdy mi vrátíte peníze?
Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo zpět na naše reklamační oddělení (případně, než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Peníze můžete dostat také osobně na naší prodejně.
Zboží je zakoupeno na IČ, mohu odstoupit od kupní smlouvy?
V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.
Platba
Způsob placení si volíte při objednání. V současné době umožňujeme dva typy plateb. Po zaplacení objednávky vám automaticky zašleme fakturu/daňový doklad na e-mail.
Bankovní převod
Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet na tentýž e-mail obdržíte daňový doklad. Tato platební metoda je zdarma.
Při platbě převodem:
- může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)
- je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do sedmi dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou
Platební karta
Pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby je použití internetových platebních karet MasterCard a VISA. Tato platební metoda je zdarma. Pro ověření držitele karty u jeho vydavatelské banky přímo během transakce využíváme bezpečnostní protokol 3-D Secure podporovaný karetními asociacemi. Toto řešení snižuje riziko reklamací platební transakce ze strany uživatele.
Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a Fash.cz jako obchodník k nim nemám přístup, ani je nikde neukládá.
Recenze produktů
Po doručení zboží se vám ozveme s žádostí o zanechání recenze, která usnadní naším zákazníkům rozhodování a současně nám umožní vyřadit z prodeje méně oblíbené kousky. Jako odměnu za váš čas vám poskytneme slevu na další nákup. Pokud bude součástí vaší recenze fotografie, slevu zdvojnásobíme.
Proč jsou jména anonymizována?
Jména anonymizujeme z důvodu ochrany osobních údajů. Pokud by někdo vyhledával vaše jméno pomocí jednoho z internetových vyhledávačů, mohla by se ve výsledcích vyhledávání zobrazit vaše recenze, což může být některým zákazníkům nepříjemné. Také chceme, aby byly recenze co nejvíce objektivní. Pokud bychom vyžadovali uvádění jmen u recenzí, tato objektivita může být narušena.
Mohu kontaktovat autora recenze?
Máte dotaz na autora recenze? V souladu s našimi obchodními podmínkami bohužel nejsme oprávněni předávat osobní údaje zákazníků vyjma našich dodavatelů a doručovatelů. Děkujeme, že to chápete. Pokud máte dotaz na zboží, můžete nám napsat na info@fash.cz.